Friday, August 8, 2008

sweet memory fsp uitm 2000....from leen swk...

mesti korang semua rasa teruja sesangat kan pasal aku mengimbas kenangan lama.....
bez kan time ni...dah abih final exam.....lepas tu reramai g tangkap gambaq...rase cam dunia yg punyer....dahlah x ready cuma KARAT jek yg ready...hehehe mana g bebdk kiter ek skang...apa citer diaorg skang kan....






tgk tu....kiter sumer dah ready...tp abg lee yg wat hancoq.....hehehe tabik polis....hehehe





ingat tak time ni....julie SUDIRO...Nuha...Cima...hehehe nak tdo pon sempat posing...




neepp....mcm gambaq family jek kan...hehehe rindu ler ngan mak ko yg cute hehehehe

6 comments:

@reniev said...

bestnyer... rindular... yang penting aku takdak dalam gambaq ramai rami tu..

thanks leen nsebab ltak gambaq yang aku takdak.

FSP UITM 2000 said...

LEEN..KURANG ASAMM..LETAK GAMBAR AKU YANG TAK SEMENGGAH TU...hahahhah..ko memang modoshhh..SHEMAA

@reniev said...

baru aku perasan pose sheema n juli very the...hehehe

FSP UITM 2000 said...

jgn mare cima...hehehe

FSP UITM 2000 said...

nasib baik pix aku ade...

FSP UITM 2000 said...

eh aku ialah intan diana...anep...ko sombong gila noks