Thursday, August 14, 2008

minggu ni aku sedeh...

aku nak balik kampung...
pada sapa dalam blog ni yang tak suka aku juz doakanlah aku selamat sampai and selamat balik.. teruskan kutuk aku... aku just jadik diri aku...aku tak kisah pun sebenarnya..
kalu sapa yang tak suka aku terserah..tapi tahniah pada semua sebab blog yang aku buat untuk korang ni telah berjaya menyatukan dan menemukan korang walaupun bukan semua tapi at least ia ada...
time kasih pada yang cuba memujuk... god bless you allz... aku pergi tak lama doakan aku selamat kembali...


minggu ni minggu aku sedeh... minggu ni macam macam yang berlaku kat aku.. minggu ni minggu aku sedeh...minggu ni aku rasa aku sorang sorang jer hidup dalam masalah aku...minggu ni aku sedeh... aku sorang sorang jer...tapi aku tak kesah sebab yang akan tolong aku hanya diri aku sendiri... aku cuba cari diri aku tapi ada yang tak suka siapa diri aku sebenarnya... i try to be myself and find it.. dari dulu aku dah jumpa sebenarnya cuma kadang kadang tergelincir sket... takyahlar nak marah aku sampai seminggu... naper still ada yang tak boleh terima aku... aku boleh jer terima korang... minggu ni aku sedeh

selamat pada semua..... sorry tau kalu tersalah cakap...

2 comments:

FSP UITM 2000 said...

uikkss.. memang btul2 sedih ko eh, anip.. dah takmu sedih2.. idup ni sekali je, just enjoy it n ignore all the bulls**t..

- noey comel -

FSP UITM 2000 said...

sheema cute, noey comel gitu..

intan-