Tuesday, August 26, 2008

selamat menyambut Ramadhan..


salam.. to semua.. selamat b'pose.... tinggal 5 ari je pose kn.. lepas tu, b'hempas pulaslh mengerjakan ibadah pose.. d'kesempatan ini.. aku nk minta maaf sekiranye selama ini aku ada buat salah pd semua org.(mmg byk salah pn)hehehe.. x lupa jugak kt sape2 yg aku pernah kecik ati dgn kata aku ke, biasalh aku kn seorg yg 'ikhlas' ...hehehe.. maaf ye...


entahlh.. pd aku yg dah kawin tu.. dah jodoh diorg kn.. tumpang happy gak lh kn.. tp yg lum kawin tu.. bukan main sedih lg aku baca dlm blog ni.. ADOIIIII.... come onlh.. x maulh sedih2. fikir positif skit.. belum rezeki tu...relaxlh.


utk anip yg semangat k'falkutian' dan semangat k'batch'an yg kuat ni...aku ucapkn syabas mere fren..(tahniahlh maksudnye..xreti2 lg ke...hehe) sbb kerajinan ko utk m'gabung kite semua.anip, ko jgn risau..ramai lg yg single+mengancam+vouge+kaya tau...hehehehe.. ko jgnlh sedih2.. ingat, x kirelh ape pun yg b'laku kehidupan msti d'teruskn. yg lain2 tu pn sama gk ye...


oklh.. letihlh.. keje byk ni.. bilerlh nk aku dpt jd bos kpd bos2 aku ni...(tetiba nk giler kuasa.hehe)....ok... sekiran sjlh..perbicaraan saya pd kali ini.. dgn ini sy sudahi dgn wabilahiltaufiqwalhidayahwasalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu...(pnjg..10markah..hehe)..

4 comments:

@reniev said...

HANI KERJA KATNER SEKARANG...

HANIF

FSP UITM 2000 said...

anaconda....kalo ko nak halim masih solo lagik hahahahha.....dia dah bekerjaya....pegawai lagik...dah kurus beb....dah ada umah sendiri...dah ada keta besau...aku bangga siot dia skang,....

FSP UITM 2000 said...

uih!!!!!!.hehehehe.... sapekah yg b'suara itu.. sila pamerkan nama ye..hehehe.. yelh.. aku pn rindu kt halim..dia pandai msk.. aku x yah lh msk kn.. tp.. nnti anne pun nk jugak..tu yg aku malaeh tu..kekeke..
by annaygbaik

FSP UITM 2000 said...

kuakuakua...sesuai tu ana...xyah nk cr jauh2.kengkawan rekemen yg terbaik...cuci kaki jer beb...hehehe...jgn mare..
-zie-