Friday, August 22, 2008

KEPUTUSAN hari bukak puasa!

Keputusan dah buat dah MELALUI POLLING dan ramai yang bersetuju bukak posa sepatutnya dibuat pada ari minggu ARI SABTU....

UNTUK ITU, tolong undi untuk tarikh pulak k MANALAH TAU NNT ADA YANG TAK BOLEH UNTUK DATE TERTENTU.

Tempat tempat yang telah dicadangkan oleh ahli2 blog ini adalah: (berapa kerat jer pun... tapi takper.. teruskan)

1. Bali-Bali di Sunway Pyramid
2. Restoran Puteri, Damansara (Berdekatan TTDI.
3. Little Penang Cafe, The Curve Mutiara Damansara

Semua tempat tak mahal sangat pun, lagipun semua dah ada kerjaya takkan tak mampu.

Tolong bagi kerjasama untuk bukak puasa ini... tak mahal pun.

Satu pesanan lagi tolong sebarkan BERITA INI PADA SEMUA warga FSP 2000 & kalu boleh suruh dorang bukak blog ni supaya terus aktif.

Eratkan SILATURAHIM, muliakan BULAN RAMADHAN.

6 comments:

FSP UITM 2000 said...

wahh.. nip ko cam perli aku je.. sentap tau.. huhuhuu.. kita confirm buat on saturday kan..kan..kan..

ni schedule aku :
06/09 - aku keje 1100 - 1900 (confirm ler tak sempat nak smpi tempat berbuka kan..kan..kan..)
13/09 - aku KENA balik JB sbb nak anta baju raya kat ibu, kalau tak nanti raya aku takde baju raya.. whuhauhauaa..
20/09 - aku free
27/09 - aku free gak..

conclusion nya.. aku choose 20/09 @ 27/09.. tak kisah memana pun date yang di atas, aku ON je..

.: noey comel :.

@reniev said...

time kasih noey atas perhatianmu terhadap blog ini.

FSP UITM 2000 said...

kalau diikutkan aku free je nip tapi tatau la lastminit plan kan..
tapi cadangan tempat tuh sume aku ok je, kalau aku kampung sngt and sesat, aku call la ko untuk GPS..kelas gitu..

FSP UITM 2000 said...

Aku setuju ngan cadangan noey untuk diadakan pada 20/8/08. Kalau awal lagi, aku tak dapat pergi coz jadual aku pun dah penuh. Itulah komen yang dapat aku berikan.

ANN PUNCAK NIAGA

FSP UITM 2000 said...

Opppst... salah tarikh la. Aku setuju 20/9/08.

ANN PUNCAK NIAGA

FSP UITM 2000 said...

aku x setuju sumer tarikh melainkan korg wat kat sarawak baru aku setuju jek...hehehe...aku ok jek cuma tak tau dtg ker tak k.....


leen swk