Tuesday, August 26, 2008

Hye u all.....


** Ni la aku...**


** Ni pun aku jugak**



** Ni masa class tarian Cik Dida ke En Ramli... tak ingat ler yg mane satu**


** Ni time konvo 01/10/2003**


** Ni time wedding Zee kat Jolobu, NS**



**Ni time part 6 - Dip Showcase**
** Perempuan itu Bernama Barabah **
**Arahan En Kifli, aku jd Adibul....**

Hye u all... Remember me? Hani Suraya la from class PA 116.. Same class ngan Atie, Leman, Kak Lo, Zee etc... Rindunyer kat korang2 sume.. Ape khabar ler korang2 ye.. Aku ada jgk contact2 ngan member2 PA cam Ecah, Zee, Ehh, Liya, Dyah, Nani, Noey, Lidya & ramai jgk ler dr fs & blog ni jgk...
For those yg da bergelar suami, papa, isteri & mama tu, congrats2... For those yg on the way tu pon congrats jgk...For those yg masih mencari2 tu, truskan mencari.. InsyaAllah, nnt jumper la tu....

As for me, aku masih membilang hari.. Nak kata dlm masa terdekat tak jugak.. Tapi InsyaAllah, taun depan kot... Skang ni aku ada kat Pasir Gudang.. Stay & keje kat cni jugak... Nak jd anak yg baik, kena la dengar kata org tua kan... Da org tua tak kasik keje KL, kena la dengar cakap dorang.. Lgpon mmg jodoh keje kat cni kuat.. Aku jumper si dia pon time keje kat cni.. Doakan ler jodoh ktorang....
Anyway, korang doa2kan ler jugak utk abah aku... Abah aku kena stroke 4 bulan yg lepas... Skang tgh dlm recover even lom 100% lagi... InsyaAllah, dr berkat doa kalian, abah aku leh recover 100% nnt....
**see the pictures**

** Ni pic first day kena, Hosp Penawar, 11/05/2008**

** Ni pic time da ok sket tp tak leh jalan dgn betul lagi....**
**Danga Bay, JB**


** Ni da 70% sihat da**
**Leh tahan kan.... =) **

No comments: