Tuesday, August 12, 2008

Doa Mencari Kekasih Hati

Buat kawan-kawan yang masih mencari pasangan hidup, cuba korang amalkan doa ni.

"Ya Allah, kalau dia memang jodoh ku,jodohkanlah.....Tapi kalau bukan jodoh ku,jodohkanlah jugak.....Jika dia tidak berjodoh dengan ku,maka jadikanlah kami jodoh.....Kalau dia bukan jodoh ku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain ku.....Kalau dia tidak bisa di jodohkan dengan ku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku.....Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,jodohkanlah kami kembali.....Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar org itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dankemudian jodohkan kembali dia dengan ku....(nak nak sangat ni..!!!.)AMIN.......

Cubalah....kalau tak dapat jugak.. akan ku tuliskan doa yang baru yeh....

6 comments:

FSP UITM 2000 said...

hoi anne..sungguh sengal doa ni..mujarab ke ni???huaahhuaaahuaa..sheema cute

FSP UITM 2000 said...

Untuk ko dah tak sesuai la Sheema, ni untuk orang yang mencari kekasih hati jer. Ko dah bertunang. Sebenarnya aku tujukan khas untuk Anip.....

Ann Puncak

FSP UITM 2000 said...

uish..sentap noks..
yela, untuk anep..aku denga dah bekerjaya bagus, dah pegi oversea, keta pun pom2 aku denga..bile lagi nak ade orang duk sebelah tukang suap popcorn time tengah wat drift?hehehehhehehe...intan cik tudung merah

FSP UITM 2000 said...

naper setiap post mesti kutuk aku..........tidakkkkkkkkkkkkk

FSP UITM 2000 said...

anne...berkesan ke jodoh ko nie.aku nak la doa2 tiap2 hari...tapi aku doa untuk ko la.anne nak ker jodoh dengan yg lama?wakakakkaakkakaka
arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

anne...berkesan ke jodoh ko nie.aku nak la doa2 tiap2 hari...tapi aku doa untuk ko la.anne nak ker jodoh dengan yg lama?wakakakkaakkakaka
arenim MAZNI