Tuesday, January 20, 2009

selamat tahun tak brape nak baru..


hye sume..!! akhir nya dapat jugak aku meluangkan masa utk menulis dalam blog yg amat meriah lagi grand ni hahh.. thanks to anep, pasal mempunyai idea yg amat amat brilliant (dulu masa blajo ko tak brilliant camne seh).. aku tak tahu nak citer apa (sbenarnya aku nak letak schedule keje aku cam si ann letak tu hahh)
pape pun utk leen srawak, 'happy birthday' - (in advance)
pasal aku..? hrmm.. skang ni aku keje ngan RTM.. incharge siaran tv1.. boring siutt.. pape pun aku tetap bersyukur pasal at least aku ada gak pekerjaan kan.. kan.. kan.. tapi tu ler, takde life langsung, sedih seh.. namun demi kerjaya & tuntutan keje (bak kata anep) aku gagah kan jua diri ini utk teruskan kerjaya di RTM.. hakhakhak..
anne, ni schedule keje aku lak.. hakhakhak..
21/01 - B (0700 - 1300)
24/01 - A (0100 - 0700)
schedule baru from 26 jan 2009- 22 feb 2009
setiap isnin - C (1300 - 1900)
setiap rabu - A (0100 - 0700)
setiap sabtu - C (1300 - 1900)
setiap selasa & jumaat - ofis hour (0800 - 1600)
setiap KHAMIS & AHAD - aku OFF.. so kalau rerasa nak lepak2 call ler aku.. hakhakhakhak..
.: noey haniza :.

4 comments:

FSP UITM 2000 said...

aduh...awat ler org nak pomot skedul keje lak ni....aku pon nak gak....

isnin....cuci toilet lelaki
selasa....cuci toilet pompuan...
rabu....cuci kaki org keje
kamis...cuci rambut org datang melawat opis
jumaat...beribadah
sabtu...tido
ahad....enjoy,.....

hehehehhe....

aper2 pon noey aku doakan ko sakses slalu n cepat2 ler dapat jodoh....k...

leen sarawak

FSP UITM 2000 said...

Bagus gak info yang ko bagi ni noey. At least aku akan bersiap sedia supaya tak tersasul bila ko keje jaga konti.Hahahaha.....Tapi Anep kesian coz dia takleh masuk jadual kat blog ni sebab client dia sumer dah lari so takde la jadual show dia nak publish kat blog ni.

Leen, aku tak sangka ko terer keje cuci mencuci ni. Klau camtu apakata ko keje ngan Anep coz dia tu tak reti nak cuci keta, habuk sampai kena kat baju aku. Aku skang dah la suker pakai baju puteh. Hihihihihi (ampun yer anep)

@reniev said...

anne yang kuang ajorrr...

anep yg sopan.

FSP UITM 2000 said...

Sopan sangat ke Anep tu????? Sapa yang leh jwb soalan ni, cepat jwb.


ANN PUNCAK/RTM