Saturday, January 10, 2009









MISI TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN PUNCAK NIAGA!!!


Rejim Zionis Israel telah melancarkan serangan bertalu-talu ke atas penduduk Palestin di Semenanjung Gaza baru-baru ini. Ramai rakyat Palestin yang majoritinya adalah kanak-kanak dan wanita yang tidak berdosa telah dibunuh di dalam siri penyembelihan terbaru rejim Yahudi itu.

Palestin kini menghadapi krisis kemanusiaan yang dahsyat apabila bekalan makanan, perubatan dan air bersih semakin kekurangan. Justeru, masyarakat antarabangsa diseru untuk bersama-sama meringankan beban mereka.

Bagi menyahut seruan itu, Puncak Niaga telah melancarkan Misi Tabung Kemanusiaan Palestin Puncak Niaga, dengan mengutip derma ikhlas daripada mereka yang ingin meringankan beban rakyat Palestin. Kepada rakan-rakan yang ingin membantu boleh menghubungi Ann Puncak Niaga.

Misi ini akan berlangsung selama seminggu bermula 8 Januari hingga 16 Januari 2009.Sebagai makluman, semua sumbangan akan diserahkan kepada pihak MERCY Malaysia pada 20 Januari 2009 seterusnya kepada penduduk Palestin.


“Your contribution could make a difference in someone's life. No matter how small, it goes a long way”

2 comments:

FSP UITM 2000 said...

Marilah sama-sama menderma untuk yang memerlukan ni.

ANN PUNCAK/RTM

FSP UITM 2000 said...

patut pn suh aku tgk blog.
yelh kn.. cian kn.. anne, anip tu kaye tau.. ari tu masa Mawi kawin, dia tukang 'pungut' duit.. mula2 aku xtahu.. masa aku kuar dr majlis tu, aku nmpk seorang jejaka yg sungguh kacakkk menatap aku dgn amat b'kerut di dahi..(b'kerut tu sbb aku bg not 50, yelh aku keje ngn 'swasta'.haruslh kn..hehehe).. rupanye.. anip.. tgk.. kayenye anip.. ..

annaygbaikati
'keje xberapa nk swasta'