Wednesday, January 21, 2009

suke suki..

pade sape2 yng kecik ati sebab takde gamba ni, maaf dipinta sebab aku malas nak resize gamba korang..mane yang ade je aku edit ye..hehehehe.
sekalung tahniah buat ann sebab dah lebarkan kerjaya di dalam bidang penyiaran ni. Juga tak lupe kepada penggerak blog iaitu encik anep yang shantekk..kepade noey yang masih setia dengan RTM dan kepada LIN SARAWAK..happy birthday in advance.
Juga buat seorang sahabat, selamat bertunang aku ucapkan dan semoga bahagia hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat.
kak ita yang ala2 dalam billboard
malek lak masuk paper sebab kelahiran anak pertama

syafa ni ala2 vintage la

orang belakang tabir yang glam..

ni lagi glam weh..sebab dia la penggerak blog kan

12 comments:

FSP UITM 2000 said...

Kelas sapa yang uat ni. Mula2 aku ingat gambar malek kuar suratkhabar tu betul. Tapi bila aku tgk tajuk suratkhabar terus jer aku tau......


Terima kasih yer atas puji-pujian tu. Doakan Ann terus berjaya yer...

ANN PUNCAK/RTM

FSP UITM 2000 said...

aku nak jugak....saper ler yg wat ni...aku tak kisah aku pon nak gak gambaq aku masok paper...

leen sarawak

FSP UITM 2000 said...

oi..tak bace ke tag bawah tuh..semua nye by intan the supermodel ok..khelas gitu kan..hahahhaha

FSP UITM 2000 said...

oi lin, kalau mau..send aku gamba2 yang below 2MB..aku malas nak resize gamba korang la

FSP UITM 2000 said...

tu pon ko nak bekira ker tan ngan kawan...ko kan baik...comel....cute...cantik....

leen swk

FSP UITM 2000 said...

bukan berkira la tp aku tadak software nye..

FSP UITM 2000 said...

hakhakhak.. caya ler.. thanks eh.. hakhakhak..

.: noey haniza :.

FSP UITM 2000 said...

thanks tan..

gambar aku paling glam diantara yang len... setakat malek duk dalam paper jer watper, noey tu duk posing dalam cover tu ish tak kuasa aku eh,

bek macam aku masuk dalam bilboard gerak2 lagi gitu... kak ita pun sama,tgh sign otograf lagik...!!!

ahaksssss

hanif yg cute dan manja...

FSP UITM 2000 said...

anep yg sentiasa nak up diri dia sendri..

'ada aku kisah'.. hakhakhak..

.: noey haniza yg senantiasa comel :.

@reniev said...

aku tak kesah tapi anne kesah jer...

FSP UITM 2000 said...

Cuba korang baca komen2 ni, ada aku kisah Intan tak letak gambar aku. Takder kan!!!! Sebab Intan tau aku tak perlukan publisiti lagi.

Buat Anep, itulah rupa ko klau dibuat billboard. So ada berani mau jadi model billboard?

Buat Noey, Lain kali ko pakai la baju glamour sikit, majalah VOGUE beb!!! Aku sure tak beli punyer majalah ni kalau ko pakai baju camni jer.

ANN PUNCAK/RTM

FSP UITM 2000 said...

ann, aku adalah gadis yg amat low profile.. sebab tu pakai t-shirt je.. even pakai t-shirt pun, picture aku listed utk jadi cover vogue tau..

.: noey haniza yg senantiasa comel :.