Thursday, January 15, 2009


Tahun 2009 ANN terus kukuhkan kerjaya...


Hello...hello....hello....
Apa khabar kawan2 sumer. Harap-harap sihat la yer, maklum la baru awal tahun, jangan kusutkan fikiran dengan masalah tau. Untuk tahun 2009, alhamdulillah rezeki aku bertambah la sikit tahun ni coz aku diberikan peluang baca berita di waktu primetime iaitu kul 8.30 mlm dan 9.00 mlm. Berilah sokongan kepada diri aku dengan komen-komen membina yer...(maksudnyer bukan puji-pujian jer) dan yang paling penting gak, rajin-rajin lar tgk TV1 dan TV2 yang berwajah baru tu.
Korang kalau tgk TV1 tu cuba tgk di sebalik skrin tu mesti nampak noey, sebab dia la org yang bertanggungjawab memastikan siaran berjalan lancar kat tv umah korang sumer. Kalau tak ok siaranyer, korang cari jer noey coz mesti dia tido masa jaga konti. Hahahaha....Sori la noey kalau ko terasa yer, tapi aku tau ko kan hati kering.
Kawan-kawan semua ini jadual time aku baca berita. Aku sertakan sekali untuk tatapan korang
Ahad (18/1/09) - 9mlm
Selasa (20/1/2009) - 9mlm
Rabu & Khamis (21&22) - 6 petang
Jumaat & Sabtu (23&24) - 9mlm
Ok la kawan-kawan, jangan lupa untuk uar-uarkan pada kawan-kawan yang lain untuk terus aktif di blog ni. Keceriaan blog bergantung kepada kreativiti anda semua......
Hidup PA....

13 comments:

@reniev said...

suker mengupkan diri sendiri... hish tak pahamlar..

hahaha

FSP UITM 2000 said...

Itu bukan up diri la, itu namanyer memarketkan diri di pasaran. Lagipun kalau aku tak citer, camner kawan2 yang lain nak tahu.

Anep tu memang suke nak dengki ngan aku.

ANN PUNCAK/RTM

FSP UITM 2000 said...

oH aku dah faham kenapa ko marah kat aku Anep sbb citer ko tak masuk dalam citer aku tetapi aku memilih noey untuk berada dalam citer aku. Ok la, nanti aku uat satu citer pasal ko ngan noey lak yer. Ok tak? aku upkan ko lak.

ANN

FSP UITM 2000 said...

eeeee....cayalah Annne.selama nie aku tak pernah tgk tv1,apatah lagi time berita...tapi dengan adanyaer ko,aku akan ubah selera aku plakkkk.....
arenim MAZNI

@reniev said...

rnim tu sajerlar tu nak memuji ko tu anne... ada makna tew....

FSP UITM 2000 said...
This comment has been removed by the author.
FSP UITM 2000 said...

iskkk.. takde makna nya aku nak terasa tau.. yg pasti memang confirm tak bleh nak tido2 dah skang ni.. sbb nya, skit2 brite.. naik letih nak adjust schedule.. tu blum lagi kalo live dari luar.. bleh huru-hara idup di buat nya.. haiz..

tapi yg pasti, kalo kita TER duty sesama, dpt ler aku alert kan ko time ko TER geliat lidah.. hrmm.. bagus kan dpt kawan cam aku yg prihatin.. hakhakhakhak..

.: noey haniza :.

FSP UITM 2000 said...

Anep, mesti nak kutuk aku la lepas ni sebab aku siap letak jadual/time aku baca berita. Hahaha..... Anep jgn mare yer, nanti takde org nak kat ko....

FSP UITM 2000 said...

aku sentiasa menyokong karier ko anne...anyway,i wish you always good luck n don't forget 2 pray 4 me too k...de most important thing is friendship last forever...not only 4 u tapi utk sume kwn2 jgk...

BEDZ surirumah sepenuh masa yg m'punyai degree dlm masa yg sama berusaha utk m'jadi bakal usahawan.. (ayat ni khas utk anip...hehe)

FSP UITM 2000 said...

Hahaha.... Aku suker ko Bedz, memang sesuai ko tujukan ayat yang penghujung komen tu kat anep.

Teruskan Bedz memberi komen-komen yang berguna untuk anep.


ANN PUNCAK/RTM

FSP UITM 2000 said...

lg ler aku xnak tgk berita tv1 sbb ko baca berita ann hehehehe....opsss...xder ler gurau jek..anyway ann...gud luck...so dah makin maju jek keje ni...bila laks kitaorg nak merasa nasi minyak ko...ko jgn wat majlis kawen cam mawi susah kitaorg nak masuk terpaksa pakai kad hehehehe...atau ko nak tunggu baby aku yg dalam perut ni berumur 20 thn baru ko nak nikah hehehhehee...ko rembat jek anip tu....hehehehe

leen sarawak yg cute and yg selalu dapt anugerah dekan hahahaha

@reniev said...

nape sumer kat cni nak kena kutuk aku sorg...

aku out!!!

FSP UITM 2000 said...

Anep ni cepat emo la.... Cuba la ko terima komen2 kwn2 dari sudut positif.


Kawan-kawan sumer suka nak kenakan ko sbb ko tu sporting beb, tak mudah makan hati cam org lain. Maknanyer ko best la sikit drpd geng2 lelaki yang lain.(cuba ko fikir camtu)


ANN PUNCAK/RTM