Wednesday, July 23, 2008

i'm back...




miz sangat kt sumer bdk2 fsp 2000 dulu...mesti ramai yg dah luperkan akukan...coz aku dah cantekkkkkk sgt....heheheh....utk info korg sumer...aku x PA17 dulu...hehehehee....ala yg bdk srwk tu....leen swk...tu yg budak2 selalu panggil aku....

malam td(22/7/08) aku tergerak ati nak tpn anip...tu yg dier bgtau pasal blog ni....suker sgt tau....

emmm...aku dah nikah dekat sethn dah....tp lom ada baby....xder rezeki g kot....korg doakan aku dpt baby cepat k...hehehhehhe....yg ni gambar aku nak nikah...

aku selalu gak g kl tp x lamer.....ada gak tergerak ati nak cari korg2 dulu...tp masa x der....bz beb skang ni....nak tpn pon kdg2 xder masa....ehh nanti ler citer lagi k....kalau nak borak lagi sms ler aku....0198440623 @ 0128975709


3 comments:

FSP UITM 2000 said...

ko kawen tak bagitau aku leeennn... huhuhu.... aku tergugat- anep

FSP UITM 2000 said...

padan muker ko

FSP UITM 2000 said...

wei mari kawen reramai...tahun 2008 tahun memenber mengawa...hahaha