Monday, July 21, 2008

hanif and his life...oklarrr tu!

hi, nama saya hanif, kat skul dulu org panggil honey... kekeke mana ada! anep jelar... aku terpk nak wat blog ni coz time kenduri Nuha Safida kahwin aritu ramy jugaklar yang dah bawak anak, dah bertunang, dah berkahwin and sebagainya semuanya bahagia baguslah... jadi aku terpk manalah tau kita dapat bersatu (katanyer...) dalam blog ni and dapat kongsi pengalaman setelah abis belajar apa yang berlaku dalam idup masing2.


Sekarang ni aku keja kat Maestro as event co ordinator artiste management and rasanya u all pun ada yang tau jugak. Alhamdulilah dah 2 tahun and kerja jugak dalam entertainment industry sebagaimana yang kita belajar dulu ada jugaklar sket2 keke...



aku baru habis handle Konsert Cornetto bersama walls di KL baru baru ni and bulan lepas aku pegi shooting kat Mesir, Jordan and Bahrain dengan Mawi untuk rancangan ASTRO OASIS ; gambar seperti di atas. bulan ni relax sket tapi hujung bulan ni aku pergi Sabah plak ada show di Kota Kinabalu... hahaha bukan aku yang perform tapi artiste di bawah naungan Maestro tempat aku kerja. rasanya itu dulu kot setakat ni. dah kul 6pm nak baliklar... arini ceq posa... posa ganti kekeke...



kepada kawan2 yang namanyer takder dalam profile sebelah sorry tau... bukannya lupa cuma kadang kadang jer ingat sebab u all jarang tpoon i. last but not least ni my h/p 0123670753 or juz email me to hanif_ahmad@astro.com.my



Kepada kawan2 yang nak melangsungkan perkahwinan sudi-sudilah jemput we all and letak your kad jemputan kahwin tu kat blog ni. yang dah kawin, yang dah ader anak... letaklar gambar kahwin korang or gambar tunang ker gambar tengah beranak ke :), gambar anak korang ker untuk tatapan kita bersama.



jangan malu2. hidup ni sekali jer. kalu kongsi ngan kawan2 lagi idup ni happy.



tataplah gambar ni semoga korang terus rindu kat aku... aku tak kawin lagi tau

1. aku kat petra jordan
2. aku kat kubu perang Israel di Egypt
3. aku di 12 perigi nabi musa di Egypt
4. aku kat masjid sultan Hassan kat Mesir.

hehe bye..

4 comments:

FSP UITM 2000 said...
This comment has been removed by the author.
FSP UITM 2000 said...

ala...anif ko tipu... nape masa pic ko kt Metro Harian nmpk lain.... ko sj je kn..letak pic yg jauh2..hehehe

FSP UITM 2000 said...

Memang pun anna, dia letak pic yang nampak kurus sikit. Sebenarnya dia tu dah gemuk sikit, oppsss sori sasa la.

FSP UITM 2000 said...

oi....gemokssss sgt....malu nyer...