Thursday, July 31, 2008

huh!

Korang sumer tak bersatu... malaslahhhh!!!!

4 comments:

FSP UITM 2000 said...

iskk.. tak bersatu nya apa ni.. nampak ni aku kalau masuk ofis je mesti check blog FSP dulu tau.. tak baik tau, kecik hati aku yang dah memang kecik ni hahh...

.: noey haniza :.

FSP UITM 2000 said...

sape yg cakap tak bersatu tu??? pepandai je lempang karanG..kalo nak taw batch kiterang gempak dabomm tau tak..-SHEEMA CUTE SUNGGUH!!-

FSP UITM 2000 said...

sape ler yg ckp x bersatu ni...nak menopos ker??? aku kan pg2 g bukak blog ni tau...tersentap cek...aku rasakan bos aku pon x dpt halang aku dr bg aku tgk blog ni hehehehe....dier pon join skali coz dier ckp member2 kiter sumer nyer cute2 jek....hehehhe xspecially aneeeppp.....cantekkkk sgt hehehehe...opss terlebih sdh

:) Leen swk

FSP UITM 2000 said...

Bukan tak bersatu tapi blog ni tak cukup berhantu la. Asal aku masuk jer, ini jer member yang aku tengok. Cepat la bagitau member-member yang lain pasal blog ni.


ANN