Monday, October 20, 2008

Tahniah kepada pengaturcara blog luvlyBATCH2K

Aku (nama penuh Norhaslina Ibrahim) sebenarnya terharu sangat coz banyak kawan-kawan yang dah lama tak jupe tapi at least dapat tahu perkembangan dorang skang ni. Siapa sangka Anip telah mencetuskan rasa dan perasan terharu di kalangan kawan-kawan sumer dengan mewujudkan blog yang tak seberapa ni.

Kepada kawan-kawan yang sudah mengetahui kewujudan blog ini, apakata sebarkan pada rakan-rakan yang tidak tau untuk menjelmakan diri mereka di blog ini. Akhir kata serangkap pantun untuk kawan-kawan semua :

Terbang tinggi si rama-rama,
singgah sebentar di dahan jati,
Walau jauh dari pandangan mata,
namun kalian dekat dihati.

7 comments:

FSP UITM 2000 said...

ya betol...aku stuju. Apatah lagi aku orang yang paling malas nak kuar umah n bukak komputer tapi disebabkan rasa rindu kat kengkawan jadi aku pun sentiasa merajinkan diri untuk bukak blog ni..tahniah n thank u aneep.. buat ko lak Ann,kata-kata kejam ko telah membuatkan aku lebih bersemangat..hehe. BEDZ

FSP UITM 2000 said...

sori nak nyampuk lagi satu ann.. ko berpantun eh..cam tak caye je...ko kan kurang berseni tapi lebih kepada science fiction...kehkehkeh...jgn mara ar...

BEDZ

FSP UITM 2000 said...

ann, jgn puji anep lebih sangat nanti dier luper diri....biler dier luper diri, dier luper kengkawan lak...hehehehe...thanxs neep...cayang ko...muaxxxxzzz

leen swk

FSP UITM 2000 said...

Ko jangan risau la leen...Aku saja nak ambik hati dia, supaya dia boleh organize event baru kita nanti....

FSP UITM 2000 said...

JAHATNYE ANN N LEEN.....ANEP BAIK TAU

arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

JAHATNYE ANN N LEEN.....ANEP BAIK TAU

arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

aneep memang baik...tapi baik yang kejam...kui kui kui..

BEDZ