Friday, October 10, 2008

MUAZ SUFI BIN MALEK

Salam all,
aku nak mintak maaf sbb tak dapat menghadirkan diri masa jamuan berbuka posa pada 20 sept 08 dulu sebab pada tarikh itu lah aku dah jadi ayah....bini aku bersalin.......jadi di kesempatan ini aku nak mintak maaf pada semua jika ada silap dan salah sepanjang aku berkawan ngan korang sume....selamat hari raya maaf zahir dan batin...dan kat sini aku serta kan gambau aku ngan anak aku yang baru lahir hari tu...sedikit info pasal anak aku:
nama : Muaz Sufi bin malek
berat : 3.4kg
keturunan : jawa la kot.....
POB : Hospital sungai buloh
cara2 kelahiran : Normal


gambar ni gambar aku satu family.......Malek sulamin, Norasyikin jahya, Muaz Sufi Malek


gambar atas ni masa 1st raya aidilfitri.......



gambar atas ni masa kat spital bebetul baru kuar dari perut mak dia....


































15 comments:

FSP UITM 2000 said...

tahniah malek..huhuuhuu dah ada beby pon..jgn la perangai mcm beby lg ko tuh.hihiih..psst..psstt panggil ape tu??? daddy kew?? huarrrgggghhh...-sheema-

FSP UITM 2000 said...

congrate malek....cute baby tu ekkk...cam ko sendriri....baby ko panggil ko walid ekkk....heheheh

leen swk

FSP UITM 2000 said...

tengkiu....leen aku nak suruk anak aku panggil aku ayah jer...mak dia panggil ibu.....

sheema-aku rasa aku tak leh brubah ler...macam ni le aku...lagipun aku tak tau nak jadik bapak ni cane...haha..yang penting layan.....

maleks-

FSP UITM 2000 said...

malek,
im happy for u beb..
sonok tgk baby ko..pipi nye macam pau (macam ayahnye jugak)..heehhe
doa2 kan untuk aku pulak ye..nanti leh berbesan.hahhahahaha

-intan the supermodel-

*leen jeles la tuh

FSP UITM 2000 said...
This comment has been removed by the author.
@reniev said...

tahniah,....

(hanif yang voque an supermodel jugaklah macam intan...)

FSP UITM 2000 said...

ape lagi intan...leeen....kalo bikin anak jangan bersungguh sangat...sambil-sambil jerw....wuahahahah..ok gak cadangan berbesan tuh....

aper pun aku doakan sume kawan2 yang kawen cepat dpat anak.....yang penting jangan planing2...dah dapat nak planning tak per...

FSP UITM 2000 said...

ok ler tu malek...ko doakan kitaorg intan yg lom g berhasil nak wat baby g ekkk....hehehhe

leen swk yg cute....
(ko jgn jeles tan...)

FSP UITM 2000 said...

salam...malek tahniah.ni auntie arenim nie...hheehhehe tapi nanti anak hang dah besaq...aku nak suruh dia panggil aku KAK ARENIM...aku kan still young....awwwwww....sebab tue la sampai sekarang dok sorang2 jaaaa.ahaaakksssssssssssssss.malek...MUAZ SUFI lebih kepada muka Ikin la...mujur....hehehehehe.
arenimMAZNI

FSP UITM 2000 said...

thanks la nim....
aku nak suruh anak aku panggil ko mak cik anim ler...ko jangan perasan muda ler...ko solo lagi ker...aku dengar ko dah bertunang....dalam bebanyak orang ko je yang cakap anak aku macam ekin...yang lain kata sume cute macam aku.....
nasib baik kulit dia ikut ibu dia...kalo ikut aku dah putih laks...jambu lak nanti...

maleks-

FSP UITM 2000 said...

tahniah malek...welcome to my group (group dah jadik mak bapak da...)

Bedz.

FSP UITM 2000 said...

Tahniah Malek...Ramainyer kawan-kawan aku dah jadi ibu dan ayah. Aku doakan korang sumer akan jadi mak dan ayah yang terbaik pada anak-anak korang. Anak anugerah paling bernilai daripada Allah S.W.T

Ann.

FSP UITM 2000 said...

ANN....ANAK KAN ANUGERAH PALING BERNILAI DARI ALLAH.HAAA APA LG ANN.DARI KO BERSUNGGUH KERJA KUMPUL NAK BELI BRABUS KONONNNYE...BAIK KO KAWEN KUMPUL ANAK.AMAXCAM...HEEHHEHE.AMIN.

arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NAPE RAMAINYER KENGKAWAN TAYANG PASANGAN DAN ANAK2 MASING2......TAPI MULAI SEKRANG JANGAN LUPA AJAR ANANK2 KORANG PANGGIL AKU AKAK ARENIM...BUKAN AUNTIE ARENIM TAU.....

arenim MAZNI.

FSP UITM 2000 said...

BVERTUNANG?BILA AKU BERTUNANG LEK..NGAN SAOER.TAK ADALAH...

arenim MAZNI