Saturday, October 18, 2008

Happy Hari Raye Frens...


Assalamualaikum..kat sini bedz nak mintak maaf pada sume kawan-kawan...ye la,masa belajar dulukan kita sume suka bergurau guna ayat pemedih telinga...bagi yang faham & tahan mungkin tak simpan dalam hati tapi yang mana terasa tapi tak sempat aku nak mintak maaf (taknak la simpan sampai mati)kira anggap je la sume tu kenangan terindah. Buat anip & anne...(walaupun aku tulis korang kejam kat gambar dlm friendster aku tapi korang kejam cara ilmiah..kuikuikui) i like.. buat sume sahabat lain,walaupun kita berjauhan dan busy dengan life masing2 tapi kita kena bersyukur kerana dengan adanya blog yang pemangkinnya adalah Anip (kira aku puji ko la ni tau anip) kita still dapat berhubung dan tahu location masing2..all my friends,always live life to the fullest ok! Selamat hari raye..maaf zahir & batin..

7 comments:

FSP UITM 2000 said...

hai k.bedz....tinggi lampainye abg kita tu ek....even anak n maknye comel..tapi cute couple kan...keep in touch ye k.bedz...

FSP UITM 2000 said...

Ok takpe Bedz, aku memang la kejam yang ada ilmu. Congratulations kat ko coz akhirnya ko keluar dari tempat persembunyian dan menggunakan internet utk berhubung ngan kawan2 sume....

Ann

@reniev said...

ni bedz yang mana 1 ekk tak ingatlar u allz..

FSP UITM 2000 said...

terima kasih anne atas pujian yang diberi...kuikuikui... buat ko anep,sadis sungguh kata-katamu....mahukah engkau mendengar kata-kata nista sepertimana kita ketika zaman di dalam kelas dahulukala...tapi takpe,hari raye,aku ampunkan...aku kan sangat baikzzz..hehe

BEDZ

FSP UITM 2000 said...

Ko kutuk jer anip tu bedz...Dia bukannya orang yang ada perasaan pun. Tambah lagi, anep skang tinggal kat apartment mewah yang tak pernah wujud kat area curve tu.....

FSP UITM 2000 said...

BEDZ,ANN TUE BUKAN TAKAT KEJAM LAGI.TAPI ZIONIS.HAHAHAHAHAHAHAH.TAK ADALAH ANN YANG CANTIK.YELA BEDZ...BETUL KATA ANN AKU MCM TAK CAYA KO MENJELMAKAN DIRI KAT DUNIA BLOG NI.
APA2 PUN TAHNIAH BEDZ

arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

anep tinggal kat apartment mewah?!!!ko tinggal dengan mak datin ke nep? ke ko di sponsor? HAHAHAHAHA... (aku gelak jahat tau).. tapi takpe,aku ni surirumah modern...