Tuesday, November 4, 2008

:: ♥ My Akad Nikah ♥ ::

:: Syafa Ashadi Saidin & Mohd Raizal Abd Rahim - 1 Nov 2008 ::

Dear All,
Firstly aku nak mintak maaf x inform korg psl majlis akad nikah aku ni... Sbnrnya majlis aku ptt diadakan pd Januari 2009... tp aku dpt keje awal dkat tpt hubby aku keje skg, which is kt Sabak Bernam. Dia ngaja kt poli sana. So sudahnya papa aku soh aku cepatkan akad nikah aku ni... tp kenduri still next year bln januari insya allah... Kat sini aku kasik a few gmbr aku time akad nikah haritu... Happy watching!

Regards, ~ Syafa ~








11 comments:

FSP UITM 2000 said...

tahniah syafa...seronok tgk kawan2 dah kawin..nanti upload lak gambar kawin ye..so skrg keje kat poli sabak lah ye...ok lah semoga bahagia n jadilah isteri sesempurna mungkin...badai rumahtangga pasti akan datang jua...hadapilah dengan penuh kesabaran kerana allah sentiasa bersama org2 yg sabar..

nani + rezal = haikal
from taiping with luv..

FSP UITM 2000 said...

Tahniah la sebab akhirnya kawen gak...bersama2 kita masuk kelab baru...kelab orang kawen....dah nikah cecepat la dapat anak...syiok oooooo......

maleks-

FSP UITM 2000 said...

thx...
nani - awal dis ni aku keje kt sana insya allah...
heheehhe wish the best ok?

maleks - thx jugak weh... hehehehe aku dh masuk kelab baru skg.. tp lum setaraf ko lg... ko ngan nani memasing ade anak dh hehe

~syafa~

@reniev said...

tahniah shafa and u olls yang dah kawin and dah ada anak...

doakan aku dapat jodoh cecepat yer. aku dah gi kursus kawin semalam 4/11.

dari hati kecilku: aku sering berdoa pada tuhan agar bukakan hatiku dan hati siapa jua jodohku agar dapat bertemu pada satu hari nnt. insyaallah.





hahaha

FSP UITM 2000 said...

Tahniah syafa..welcome to my club too...hehehe. tapi kena dapat baby lagi leh join club vvip macam bedz, nani & malek...

wah wah...anip tak saba nak kawin la plak...takpe, walaupun kita kejam sesama kita tapi jauh disudut ati ku yang amat baikzzz ni aku doa'n anip cepat kawin jugak....

syafa,januari annti jgn luper jemput kawan-kawan tau..

BEDZ

FSP UITM 2000 said...

SALAM...TAHNIAH DAN SEMOGA BERBAHAGIA YER sYAFA...SELAMAT MENEMPUH ALAM BARU.

arenim MAZNI

FSP UITM 2000 said...

Wow... Now kawan-kawan kita semua dah ada kelab baru. Bila lak aku nak join korang ni?

Eh...lupa lak. Aku sebenarnya nak ucap tahniah kat Syafa kerana telah selamat diijabkebulkan. I doakan u bahagia dan jodoh berkekalan hingga akhir hayat.

Ann

FSP UITM 2000 said...

congrate syafa....welcome to da club....so sesaper yg lom kawen tu cecepat k....anip...annn..baik korg jek nikah...jgn mare hehehe

leen swk

FSP UITM 2000 said...

Leen,

Aku tak marah la. Kalau ko nak tau Anip tu high maintenance. Tu sebab la aku malas ngan Anip tu. Lagi satu, bak kata Bedz tu, kita orang kan sama-sama kejam, jadi tak brapa nak harmoni rumahtangga.Hihihi

Ann

FSP UITM 2000 said...

tp kan ann...laki baik utk pompuan baik...laki kejam utk pompuan kejam hehehe....sesuwei ler tu hehehehe.....tp kan ko kawen nanti mesti grand kan ann....kawen anip nanti mesti cikai jek ekk hehehehe

leen

FSP UITM 2000 said...

mulut leen sgt jahat dan kejam. husband dia mestilar kejam jugak.. korg nak tau x husband dia kejam katner. korg tanyalar leen. leen penah citer kat aku aritu tau....

sian leen.

anep.