Wednesday, September 24, 2008

Reunion Buka Puasa FSP 2000-2003 - Intekma Hotel, Shah Alam

20hb Sept 2008 yang lepas ialah reunion untuk FSP Batch 2000-2003 bertempat di Intekma Hotel, Shah Alam. So far yang datang boleh tahan ramai la dan sangat la riuh keadaan di situ. biase la kan budak PA (even aku bukan pure PA). Gi sane bukan nak makan sangat pun, lebih borak je pastu minum pastu borak pastu minum..hehhheh..dari kaedah penetelahan aku, sume kawan2 aku dah berjaya bekerjaya (p/s : kalau ade saman, tlg forward pade Angah, dia leh delete saman kita sume). ada yang dah ade anak (geram sungguh sebab comel2). so following ni gambar2 yang berjaya dirakam (yang pasti bukan pakai camera HP- note untuk acik dan noey)hahahhhahah...


Muka Bob yang series ala2 tok ketua

Shamsul yang over happy sebab nak balik dah..nak dating la tuh


Semua ni bunga-bunga FSP 2000-2003

Anne yang diet hanya cuit2 puding je dan amik gamba sebelah muke


Kurin dah kawin, tak ajak pun...:P

Kalau gi guardian GIANT, jgn lupe carik ANIM.
discount 10%

Kalau ade saman, forwardkan pade Angah ye..
So far, semua nye berjalan denga jaya. So family gathering akan diadakan pada penghujung November. Harap ramai lagi yang akan datang..pd yang jauh2 tuh, please make urself available since ni je event untuk kita bergossip dan memajangkan siratulrahim.
xoxo,
Intan Diana

9 comments:

FSP UITM 2000 said...

salam all....
aku mintak maaf sebab last minit aku tak dapat hadir ke majlis berbuka puasa hari tu....aku tak dapat elak sbb hari tu jugak la bini aku masuk spital nak bersalin...dan jadi kebetulan bini aku bersalin pada petang 20/09/08 tu...alhamdulillah dapat anak lelaki...nanti aku post gambau nyer....

maleks-

FSP UITM 2000 said...

sorry sumer aku x dtg k....InsyAAlah family gathering nanti aku datang....tp kena betul tarikh ler ekkk...

leen sarawak

FSP UITM 2000 said...

Pandainyer ko intan....Cakap aku diet yer, sekadar cuit-cuit puding tu. Anyway, thanks coz post gambar ni. Memang best lar.....

FSP UITM 2000 said...

Hanif tu termasuk dalam kategori BUNGA-BUNGA FSP juga ker? confius jap aku....

Ann

FSP UITM 2000 said...

memang best kan..tak sangka ramai yg join kali nie..!!!

FSP UITM 2000 said...

ann, dia pun BUNGA fsp jugak..
kan shantekk tuh..
ngetop habis..hehhehee
mane anep eh?lame betul menghilang..


-intan

FSP UITM 2000 said...

INTAN TAHNIAH..AAAA LAU NAK 10% DISKAUN DATANG LA CARI AKU KAT GUARDIAN...MEMANG TUL CAKAP INTAN..ANNE MAKIN CUBIT2 PUDING JE...PEDING JER YG DIA CUBIT..YANG LAIN...NASI,MEE GORENG,BUBUR LAMBUK DIA TAK CUBIT...ANNE PELAHAP TERUS..HAHAHAHAHAAH.SEBAB TUE DIA AMBIK GAMBAR POST MUKA SEBEBLAH JER.HEHEHEHEHEHEHHE.
ARENIM

FSP UITM 2000 said...

NIE ARENIM BERTANYA........ELLLOOOOOOOOOOOOOOOO ANNA MANA KAU MASA JAMUAN BUKA PUASA DULU.KO KAN DAH CONFIRM NAK DATANG....MACAM MENYEMBUNYIKAN DIRI JER..NAPER ANNA ADA ORANG MENGEKORI KO KER?

FSP UITM 2000 said...

allo...suma mcm best je....heheheh
ajib..